Шановні випускники Буковинського державного медичного університету!

У 2019 році  університет святкуватиме 75-річчя. У зв’язку з цим  планується проведення різноманітних заходів, в тому числі і презентації художньо-мистецьких робіт випускників БДМУ.

...

У Давосі відбулося щорічне засідання Всесвітнього економічного форуму

У Давосі відбулося щорічне засідання Всесвітнього економічного форуму

23 січня 2013 року у Давосі (Швейцарія) відкрився Всесвітній економічний форум
У рамках форуму відбувся традиційний український ланч, який організовує фонд Віктора Пінчука. Цьогоріч цю зустріч було присвячено освіті за допомогою онлайн-інструментів. Про важливість цієї тематики у світі свідчить те, що захід відвідали екс-міністр фінансів США Ларрі Саммерс, почесний президента Гарварда; Пітер Тіль – співзасновнік платіжної системи PayPal; Рафаель Рейф – керівник Массачусетського технологічного інституту; Білл Гейтс – засновник компанії Microsoft.
Ларрі Саммерс розповів, що ще покоління тому, неможливо було уявити ситуацію, щоб у кожного була можливість дізнатися свіжі новини упродовж декількох секунд чи прослухати будь-яку з багатотисячних лекцій, доступних онлайн. Також Ларрі Саммерс звернув увагу й на іншу сторону доступності освіти. Адже, за словами екс-міністра фінансів США, прогрес економіки пов’язаний з прогресом дослідників, тому дуже важливо, щоб університети мали видатних дослідників, цитує Ларрі Саммерса видання Українська правда.
Пітер Тіль підняв питання дороговартості навчання і закликав зменшувати ціну, щоб людина не виплачувала позику за навчання більшу частину свого життя.
Рафаель Рейф аргументував великі суми за навчання тим, що навіть якщо навчальний заклад замінює щось за допомогою платформи udacity, кампус все одно бере гроші за роботу в лабораторіях. Проте, на думку керівника Массачусетського технологічного інституту, роль кампусу в освіті неминуче зміниться. Науковець буде змушений створювати онлайн-лекції, і ми побачимо, хто кращий наставник для студентів, цитує видання Українська правда.
Білл Гейтс же зауважив, що якість онлайн-курсів має феноменально покращитися через 4-5 років. І тоді постане питання сертифікації, отриманої через інтернет, освіти та довіри до неї з боку роботодавця. У підсумку це вплине і на оцінку самих професорів – їхня цінність буде пояснюватися кількістю переглядів.