У Школі молодого викладача обговорили особливості та методологію проблемно-орієнтованого навчання на віртуальних пацієнтах

У Школі молодого викладача обговорили особливості та методологію проблемно-орієнтованого навчання на віртуальних пацієнтах

1 березня 2017 року асистент кафедри педіатрії та дитячих інфекційних хвороб Білик Г.А провела майстер-клас із проблемно-орієнтованого навчання.

Під час майстер-класу кожен викладач – слухач Школи молодого викладача БДМУ – ознайомився з принципами проведення практичних занять за цією методологією та мав можливість спробувати себе в якості тьютора при розборі кейсу зі студентами 6 курсу спеціальності «Педіатрія».

До слова, 1 лютого 2017 року слухачі Школи молодого викладача БДМУ мали можливість прослухати лекцію щодо особливостей концепції занять, методології та принципів практично-орієнтованого навчання (PBL – Problem Based Learning) студентів, з якою виступила доцент кафедри педіатрії та дитячих інфекційних хвороб Білоус Т.М.

Розглянуто як види, перспективні та проблемні питання цієї методики, ролі викладачів і студентів при проблемно-орієнтованому навчанні, так і перші результати навчання студентів на віртуальних пацієнтах у рамках грантового проекту ЕРАЗМУС+ ТАМЕ (Тraining against medical error).

 

Галерея зображень: 
У Школі молодого викладача обговорили особливості та методологію проблемно-орієнтованого навчання на віртуальних пацієнтах
У Школі молодого викладача обговорили особливості та методологію проблемно-орієнтованого навчання на віртуальних пацієнтах
У Школі молодого викладача обговорили особливості та методологію проблемно-орієнтованого навчання на віртуальних пацієнтах
У Школі молодого викладача обговорили особливості та методологію проблемно-орієнтованого навчання на віртуальних пацієнтах
У Школі молодого викладача обговорили особливості та методологію проблемно-орієнтованого навчання на віртуальних пацієнтах
У Школі молодого викладача обговорили особливості та методологію проблемно-орієнтованого навчання на віртуальних пацієнтах