Шановні випускники Буковинського державного медичного університету!

У 2019 році  університет святкуватиме 75-річчя. У зв’язку з цим  планується проведення різноманітних...

Учасники Школи лідера провели круглий стіл

Учасники Школи лідера провели круглий стіл

6 травня з учасниками Школи лідера, яка проводиться на базі кафедри психології та соціології БДМУ, був проведений круглий стіл на тему «Методи стримування агресора в умовах мультиполярної системи міжнародних відносин».

Модератором круглого столу виступила викладач кафедри Павлюк О. І., яка виступила з презентацією «Запровадження міжнародних санкцій щодо Росії на прикладі політики стримування США щодо Ірану», в якій провела паралелі стратегії стримування міжнародною спільнотою Москви та Тегерану. Оскільки Росії теж притаманна така характерна риса, що й Ірану, як енергозалежність економіки від розвинутих країн, то схожий сценарій санкцій можна застосувати зараз до Росії після збройного вторгнення в Крим та війни на сході України, які були б направлені на припинення агресії Російської Федерації проти нашої держави. Основною метою обмежуючих заходів у рамках стратегії стримування РФ є припинення фінансування, озброєння та постачання Росією терористів на схід України.

Після презентації учасники заходу мали змогу обговорити інтенсивність впливу санкцій США та ЄС на агресора та основні відмінності ефекту від них. Також учасники заходу спробували спроектувати 3D модель конфлікту та виконали тренінгові вправи на моделювання конфліктних ситуацій, під час яких відбулося обговорення основних стратегій їх розв’язання.

Попереднє засідання «Школи лідерів» 29 квітня було розпочато з круглого столу на тему «Сучасний стан та перспективи розвитку психології в Україні». Директор МПЦ БДМУ доц. Поліщук О.Ю. наголосив на основних проблемах сучасної психологічної практики, Проф. Борисюк А.С. відмітила необхідність функціонування навчально-практичного проекту «Школа лідера» в сучасних соціально-політичних реаліях, який поєднує в собі набуття практичних вмінь і навичок прикладної політології та практичної психології. Доц. Тимофієва М.П. звернула увагу присутніх на важливість комунікативних якостей у здійсненні лідерської діяльності.

Під час тренінгу на тему «Пошук внутрішнього ресурсу студентського лідера» (тренер Осипенко В.А.) учасники «Школи лідерів» розглянули проблему складових внутрішнього ресурсу особистості, а саме когнітивних (інтелектуально-особистісних), емоційних і вольових ресурсів та вміння трансформації зовнішніх ресурсів у внутрішні. Під час виконання вправ студенти дійшли висновку, що інтелектуальні ресурси (що забезпечують когнітивний контроль) є найбільш важливими, але недостатніми для розуміння регулятивних можливостей лідера. Емоційні (інтенсивність емоцій, імпульсивність, лабільність, домінуюча «забарвленість» настрої) і вольові (здатність підпорядкувати поведінку цілям, стандартам) ресурси, доповнюючи когнітивні, складають «ресурсну основу контролю поведінки» особистості.

Більше новин БДМУ: 

БДМУ нагороджений золотою медаллю на V Міжнародній виставці “Сучасні заклади освіти – 2014”

БДМУ нагороджений золотою медаллю на V Міжнародній виставці “Сучасні заклади осв

Буковинський державний медичний університет нагороджений Золотою медаллю та дипломом у номінації “Сучасні програми, інноваційні підходи та рішення для підвищення якості освіти” на V Міжнародній виставці “Сучасні заклади освіти –2014”. Таким чином, журі конкурсу високо оцінило впровадження Буковинським державним медичним університ

В БДМУ проведено психологічні тренінги для представників студентського самоврядування

В рамках ІІ Симпозіуму “Студентське самоврядування як один з елементів розвитку громадянського суспільства” було проведено психологічні тренінги для учасників симпозіуму.

Відбулася акція "Твоя кров рятує життя"

Студенти Буковинського державного медичного університету 23 грудня на базі гемотрансфузіологічного відділення ОКУ «ЛШМД-університетської лікарні» провели благодійну акцію "Твоя кров рятує життя".